björn gustafsson får humorpris

Inte en dag för sent måste jag säga :p Urskön kille det där !!
Efter en eftermiddag med föreläsning av Gudmundur känner jag mig fruktansvärt seg. Han pratar på så segt och läser direkt från pappret och skriver upp exakt samma sak som står där på tavlan, helt onödigt. Men men kan ju vara bra att gå dit och lyssna så man får höra det några gånger, och i fall att han skulle ta upp nåt viktigt som inte står i papprena !!

Har i alla fall fått reda på lite skojsigheter (är det ens ett ord ?) idag, och roliga planer framöver. Imorrn ska jag som sagt på fest, då Anna fyller år ska hon ha fest med två killar i en lokal inte alltför långt bort hemifrån. Ska bli jätteskoj, massa folk från klassen och sådär :) Och idag fick vi reda på att några från klassen hyrt festvåningen vid strike den 29:e så då blir det massa folk, runt 100 personer, typ alla från klassen, riktigt skoj :) kan man ju inte missa det inte ! Sen efter det är det bara två veckor kvar till mammas fyrtioårs fest som förmodligen också kommer bli jätteskoj :) Mycket roligt att se fram emot nu framöver med andra ord !

Nu ska jag kika klart OC innan jag ska laga lite mat .. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback