Bör jag gå och lägga mig nu ?

Ska nog i alla fall ta och göra mig i ordning för sängen ... Ska upp i tid imorrn ! Eller ska försöka i alla fall :p Tänkte jag skulle försöka plugga lite på morgonen för sen hinner jag inte alltför mycket .. Runt tolv ska jag och Anna ner på stan, sen ska bilen besiktas vid tjugo i fyra och efter det är det träning, sen är det i princip kväll och man är trött .. Så ska försöka komma upp i tid och plugga så jag inte behöver sitta hela kvällen sen .

Godnatt allihop ! Vet enligt statistiken att jag har besökare, kommentera lite mera :p 

image82

Kommentarer
Sandra

håller med dig, för det första så har man inte sätt alla i världen , eller så och sen är det väl diskriminering mot dom fula eller egntligen mot alla andra ^^

2008-03-26 @ 23:52:57 | http://sessah.blogg.se
Fina

Tack! =) ha en bra dag kram

2008-03-27 @ 07:18:12 | http://hellofina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback