Brunett vs Blondin ?

Eller nja inte riktigt blondin, men nästintill .. Skulle vilja ha en ljusare nyans såhär framåt våren, eller åtminstonde till sommaren. Men inget man bör försöka sig på själv, så blir ett påkostat frisörbesök i framtiden, men när ska jag ha tid och råd att spara till det ? Nån som vill skänka lite pengar, bara höra av sig till mig ! Stora som små bidrag :p Men hursom helst är det en bra idé av mig att bli blondin igen ? Förmodligen kommer ja bli brunett igen till hösten, hehe .. Nu ska jag kika lite TV innan jag kryper till sängs, upp i tid imorrn och åka till bolaget :) så vi hinner med det innan föreläsningen, utgång blir det imorrn iaf, trevligt trevligt ! men men, Godnatt allihop ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback