En söndag kväll

Seg söndag idag  .. Tycker denna dag har gått riktigt segt och även om ja inte direkt klev upp tidigt känns det som har hunnit med en hel del, och klockan är liksom inte ens åtta .. Skjutsade iväg Ove, janné och roffe till Lingårn vid två idag :p Och redan då var roffe i fin form, då kan ni ju hur han såg ut när pappa hämta dem vid fem :p Fattar inte att de pallar ibland asså, hehe .. Sen åkte jag upp och hämta mamma från jobbet sen har vi vart upp till stan och coop .. Råkade nämna att jag kunde tänka mig att hjälpa henne att tapetsera imorrn eftersom jag egentligen inte har särskilt mycket att göra för att Krille ska jobba .. Så då vart det fart så nu har hon köpt tapeter och grejer till sovrummet, som hon velat tapetsera om i fem år ! Så det ska vi försöka oss på imorrn så vi får väl se hur det går, jag har då aldrig tapetserat förr, men hur svårt kan det vara ?!! :p haha !! Det blir nog förhoppningsvis bra till slut.

Nu sitter jag hemma vid Kristoffer, han skjutsar Tiger till konsum men borde väl dyka upp snart igen tror jag .. Vi ska väl inte göra allt för mycket, kika lite tv och bara mysa lite  .. Men bara skit på tv ikväll, ingen rolig film som man inte sett förr ..

Snart ska jag i alla fall hugga in på lite kebabrulle som pappa tog med sig hem åt mig idag :p Han handlade massa mat till de anställda på jobbet så då köpte han med en till mig också, det var väl snällt av honom ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback