fattiglapp

Någon som kan ge mig tips på hur man kan tjäna snabba pengar ?
Jag skulle verkligen behöva det just nu, suttit och räknat lite på hur jag ska få det att gå ihop, problemet är ju de där linserna (jag tänkte svära där, men var duktig och lät bli :p) och jag vill ju spara pengar till sommaren också. För förmodligen får jag inga pengar förens i augusti, så juni och juli då? Någon som vet hur det blir med bostadbidraget under de månader som man har hyresfria månader ? Skulle ju vara skönt om man fick de pengarna i alla fall .. jaja vi får se hur det blir, ska inte beklaga mig mer nu, men kom gärna med förslag på hur jag ska kunna lösa allt på bästa sätt :p

 




Kommentarer
Anonym

Ja antingen skaffar du ett jobb eller så sysslar du med kriminella ting !!

2008-03-12 @ 19:10:13 | http://andreasarvidsson.blogg.se/
Johanna

Önskar verkligen att jag hade tid att ha ett jobb nu, men pluggar så det är inte så enkelt, och ska tyvärr ha sommarjobb på annan ort så onödigt att söka nåt nu, ska försöka mig på ett extra jobb till hösten .. Kriminella ting är nog inte riktigt min grej :p Så får hitta på nå annat !

2008-03-12 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback