Förberedelser för en Lördag kväll

Var tvungen till att börja med att tvätta av ansiktet och göra peeling och ansiktsmask. Var så himlans torr i ansiktet att sminket inte direkt såg snyggt ut, nu blir det nog bättre :p

Sen vart det duschen .. Hade nog kunnat stå där inne hur länge som helst, varmt och skönt :) Nu har jag också smörjt in mig och så, så mjuk och len som en babyrumpa, haha !

Alldeles strax sätta igång med sminkningen, men funderar på om jag kanske ska äta lite innan jag startar ? Blir rester från igår i så fall (potatisgratäng :p mums) ..

Sen är det dags för det där j*vla håret. Jag tycker inte om att fixa mitt hår, alltid ska det bli så elektriskt så måste ha massa produkter så blir de stelt och konstigt istället. Men ibland blir jag faktiskt riktigt nöjd också när det får sån fin volym tack vare att man grundar med double booster och sen använder volumaster och dust it :p Men tyvärr vill den fina volymen lägga sig efter ett tag .. Får se hur det blir idag då? Kan ju försöka ta en någolunda normal bild när jag är klar så får ni se :p Annars kommer det upp bilder imorrn från kvällen .. och om inte mina blir bra kan man alltid lita på papparazzin Isabelle :) Nu ska jag fortsätta med mitt . Får se när första ölen öppnas då :p ?!!

.

Lite onödiga bilder sådär :p Ha en trevlig kväll !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback