garderoben

Lite mer ordning har jag som sagt lyckats fått i den, men visst behövs det en påfyllning av kläder !! Vill tillägga att jag faktiskt har två hyllor till med kläder, (samt att de flesta av mina skor inte står i garderoben :p)  som inte syns på bilden :p såg så himla fattigt ut ..  men snart blir det en påfyllning med vår och sommarkläder. Och förhoppningsvid dyker min vårjacka upp på posten imorrn eller på tisdag :)

image56

Mormor har också köpt mig en Friis väska :) Som jag ska få sen, hon skulle skicka mig en bild, så lägger kanske upp den senare .. Åh jag har kommit åt nån konstig knapp så texten och allt ser knepigt ut, får se hur inlägget blir sen då ..

Kommentarer
Mi

Vad fint du har
det :)

2008-03-09 @ 22:16:47 | http://micaas.blogg.se
Anonym

Va snyggt o organiserat d blev =)

2008-03-10 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback