Godmorgon, eller nåt sånt ..

Vaknade cirka en kvart innan föreläsningen skulle börja ! Så lade mig och läste lite, gick bra först, läst och gått igenom 30 sidor så här  på morgonen, så bara cirka 25 kvar nu tills jag gått igenom det en gång, sen är det bara att börja från början igen :( Men jag råkade också somna om en sväng, drömde om att vi åkt tillbaka till cypern, det var helt underbart :p Ville verkligen inte vakna upp !!

image13

Men tydligen så missade jag inte särskilt mkt på föreläsningen i alla fall, inte för att jag direkt trodde det med tanke på hur föregående föreläsningar sett ut .. Men denna gången dök han inte upp eller huvudtaget !! Han trodde nämnligen att vi hade föreläsning i eftermiddag, bra koll ? Så det blir hemma plugg idag, ska snart ta mig nåt och äta, sen läsa lite .. Mer planer för dagen är följande :

* Städa
* Baspass på Friskis vid 16.15
* Myskväll med TV tittande och godis med Anna :p

Kommentarer
NICOLE

tack så mycket :)

2008-03-11 @ 10:52:05 | http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback