grått, trist och mera grått ..

Usch vad jag blir besviken på vädret, man känner verkligen för att bara stänga in sig .. Det är tur jag har bilen nu så vi kommer iväg till Friskis sen, förut hade vi tvekat med tanke på att man inte är nå sugen på att vandra iväg i regn och så .. Men inga bortförklaringar nu, ska bli träningsfreak ! :p Fick nyss höra att två stycken tjejer från klassen ska sluta till hösten :( Jätte synd.. Men om man verkligen känner att detta inte passar en så är det väl lika bra kanske .. Själv har jag mina upp och nedgångar .. Men jag känner att jag ska klara det här och att det kommer ligga som en bra grund för vad jag än ska jobba med i framtiden . Och jag menar nu har jag ändå klarat av cirka en och en halv termin så nu är det bara att kämpa på !! Ska klara det här :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback