gud va jag är kass

haha ja kan verkligen börja följa de allra kassaste serierna på TV bara för att de är så skönt att ha nånting att kika på när man är uttråkad. Alltså jag menar, days of our life ? är de typ den dåligaste serien som nånsin gjorts liksom, skådespelarna är bara för mkt och det händer liksom aldrig något ! Men det är tidsfördriv, men seriös så har ja kollat på det lite till och från under de senaste månaderna, och det händer verkligen ingenting. Det är en sån där serie man kan hoppa in i hur som helst och ändå fatta vad det handlar om, eller inte kika på några månader men ändå hänga med .. Knepigt att det fortfarande sänds och att det gjorts så många program.

Men nu ska jag ta och bli lite seriös. Jag ska städa lite, eller åtminstonde diska och plocka undan lite skit .. Sen ska jag tvätta lite senare .. Annars blire lite myskväll nere vid Anna ikväll. Lite gossip girl och sen ett avsnitt av greys anatomy (lite i förväg - missar det imorn, för då är det utgång som gäller :) Dags för disk ......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback