Guten morgen

Sovit väldigt skönt i natt måste jag säga ..  Bara jobbigt att kliva upp då :p Men upp kom jag till slut (vill bara tillägga att jag faktiskt varit vaken i lite över en timme och kikat lite TV :p) Idag har jag en hel del att göra .. Måste börja riktigt ordentligt och plugga mikron (igen !!) sen har jag en hel del disk och en massa annat som måste plockas undan.

Runt fyra tiden blir det träning igen .. Kommer väl känna mig helt mörbultad, har en hel del träningsvärk !! Men men det ska nog gå bra. Hört att man botar träningsvärk med träning ?!! Sen senare framåt kvällen ska såklart jag och Anna ha vår lilla tisdags tv-kväll, vilket idag består av.

Christine
Vänner
Gossip Girl
The starter wife

Sen ska jag tyvärr börja packa idag också .. Det är inge kul att packa !! Man vet aldrig vad man ska ha med sig och alltid blir det för mycket för att man vill ha alternativ. Och nu ska jag vara hemma lite längre än en helg också .. 6 dagar för att vara exakt !! Så blir kanske två väskor (min lilla resväska rymmer bara kläder för en helg och min stora resväska är dryg då ena hjulet är trasigt) för er som är intresserade, inte särskilt många antar jag .. Så himla skönt att man har bil i alla fall och inte behöver släpa med sig allt ner till stationen utan bara upp till parkeringen .. Nu ska jag ta itu med lite allt möjligt ..

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback