Hallelååja

Godmorgon allesammans
Jag har sovit så skönt, ville verkligen inte vakna upp !! Men ibland har man tyvärr inget val. Dagens planer i stort ser ut något i denna stilen:

09:00 Läsa lite och sen göra mig i ordning
11:00 Bolaget med Anna för att inhandla kvällens drycker
13.15 Föreläsning som förmodligen håller på til runt tre tiden
15.30 Dammsuga :p
16:00 Och framåt .. Duscha och göra mig i ordning ..
18:00 Ungefär kanske, middag med Anna och Wivecka ..
19.30 Iväg på party :)
02.30 Hemma ? :p

Dags att börja läsa

Kommentarer
Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag önskar dig en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag!

2008-03-14 @ 09:04:59 | http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback