Hem till byn

Då var man hemma i byn igen då .. Resan gick bra osv osv ! Höll på att krama ihjäl mina kissekatter när jag kom hem, ooh så jag har saknat dem. Nu sitter jag nere på Smedjan och väntar på Linn, hon är och klipper sig så hoppas hon blir nöjd :) Hoppas också att hon kommer snart, för jag börjar bli riktigt hungrig nu :p Ska ner och käka på brandt´s, mums mums ! Deet var oerhört längesedan .. Sen får vi ser vad vi tar och hittar på ? Ska in till frissan i alla fall och höra vad hon tar för att färga mitt hår, sen kommer vi säkert vandra upp till café och hälsa på Sandra eller så ..

Och ikväll får jag träffa min älskling :) Kommer nog bli en bra dag idag ..

image82
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback