Hos Kristoffer

Då var man hemma hos Kristoffer då, myspys !
Umgås lite med Linnsan under eftermiddagen, hon hade klippt av sig håret, jättefint var det :) Sen har hon sytt in min vårjacka så nu kan jag använda den :p Skönt att jag har en, men med tanke på vädret idag kommer det nog dröja ett tag till innan jag kommer kunna använda den, men men.

Ikväll händer det inte så mkt .. Vi ska kika lite TV och bara mysa lite :)
Sen imorrn ska jag hälsa på morfar en sväng och sen ner på smedjan och sola lite .. Ska nog också försöka plugga lite imorrn, får se hur det går. Sen får vi se vad som händer förmodligen umgås med Kristoffer i alla fall ..

Anna om du läser detta :p
Tack så mkt för skivan .. Det gick bra med bränningen och så himla skönt att ha nå nytt att lyssna på, på vägen hem ..

image82

Kommentarer
Anna*

Varsågod, va bra att d funkade så du kunde få lite ny musik =). Kramar

2008-03-23 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback