Ingen ny färg

Inte blivit någon tapetsering av ännu ..
Mamma vart upptagen av så mycket annat och för att vara ärlig så är vi lite osäkra om vi kommer att klara av detta :p Men men vi får se om vi sätter igång idag eller inte, vart tal om de ska köpa nya garderober och så först och i så fall måste de som finns rivas ut och då ska det ju tapetseras även bakom dem så kanske onödigt att börja nu ..

Sen börja mamma tjata på mig om att hon tycker att jag ska måla om "mitt rum" här uppe (gammalt slitet rum med typ inga möbler och en stor luftmadrass som jag sover på :p Vill tillägga för er som inte vet. jag bor inte hemma :p !!) Men det tänker jag inte starta med idag ! Måste plocka i ordning där inne och slänga bort massa saker, så kanske kanske jag får ett någolunda mysigt rum då jag framåt sommaren ska tillbringa ganska stor del hemma i Smedjebacken ...

Tänkte jag skulle pluggat lite idag .. Men jag glömde mina saker hemma vid Kristoffer och jag har inte särskilt mycket bensin i bilen och den lät mysko när jag åkte sist ?!! så tänkte låta pappa kika upp det, så får ta mina anteckningar och grejer när Krille kommer senare framåt kvällen .. Typiskt också nu när jag fick mycket tid över och faktiskt skulle kunna lägga mig och läsa ...

Imorrn åker jag tillbaka till storstan .. Japp och jag hoppas på att det inte tänker komma någon snö tills dess !! Hörde på radion att det kanske skulle snöa i natt, det är väl bra onödigt tycker jag, håller tummarna för att det inte blir så i alla fall .. Anna är hemma i Linköping över påsk och där var det massa snö, usch så ledsen jag skulle bli om det varit samma här :( Men vi har klarat oss ganska bra ändå i lilla Smedjebacken, men kallt som fan har det vart .. Och tro det eller ej, idag hittade mamma min andra vinterjacka som jag letat efter ända sedan typ oktober ! Ville ha den för att den är varmare än den jag har, men nej nu när typ vintern är över (förhoppningsvis) då dyker den upp ! Nu hoppas jag ju bara på att få börja använda vårjackan ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback