Ingen rubrik

Gud man får nästan ont i magen när man kikar på Criminal minds. I alla fall i dagens avsnitt, handlade om en kannibal !! usch usch säger jag bara ! Men rikitgt spännande i alla fall.

Älskling, du kan inte sova bort dagarna. Jag började fundera på varför inte Kristoffer hade hört av sig, inte svarade på mitt sms eller kom in på msn som han brukar. Han låg och sov ! Hade tydligen gjort det nån timme, kul att han inte kommer kunna somna i tid ikväll/natt ...

Nu ska jag ta itu med papprena igen innan jag gör mig i ordning och somnar framför TVn. Ska nog lägga en ansiktsmask också, kanske man vaknar med perfekt och felfri hy till imorrn, eller inte ! Men kan behövas ge huden en liten kick, känns grymt torr så ..

Kanske hörs sen, vem vet !!? Puss

Kommentarer
sofia

tack så mycket, jag är överklycklig! denna underbara dag! :D har du haft en bra dag?

2008-03-13 @ 23:23:33 | http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback