INGEN RUBRIK

Då var det söndag igen då .. En vecka går då väldigt snabbt måste jag säga ! Idag kommer det förmodligen inte hända allt för mycket heller. Tänkte jag skulle försöka lägga mig och plugga lite nu innan jag ska börja med maten, så vi får väl se hur det blir. Jobbigt att det är röd dag osv idag och imorrn, hade vart trevligt att ta en tur till kupolen, var oerhört längesedan jag var där nu .. Men får ta en vända på stan sen kanske på onsdag eller nåt ..

Förhoppningsvis kommer mina linser nu i veckan .. *Håller tummarna"! Ska bli så oerhört skönt med linser igen .. idag skiner solen :) Men jag vet inte om man kan påstå att det är direkt varmt och skönt ! Typ fem minus eller nåt sånt tror jag :( Hoppas verkligen våren sätter igång snart så jag kan börja använda min vårjacka, spännet på min vinterjacka gick nämnligen sönder igår så det är inte så snyggt precis !!

Nu är det bara två dagar till pengar på kontot :p
Dags att börja plugga lite nu då :( men men ...

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback