Ingen rubrik

Nu har vi då varit nere på stan en sväng, gick mest runt för att ha nånting att göra :p Ingen av oss hade direkt pengar att shoppa loss. Synd det för så mkt snyggt jag skulle vilja införskaffa mig nu, men vad gör man ?! Gjorde i alla fall ett inköp, hårnålar för 19,50 på H&M haha, inget jag direkt tänker lägga ut bild på :p Sen var vi in på Cornetto och käka smörgås :) och nu är jag hemma igen och Krille har precis åkt :( Blir alltid så himla tomt när han försvinner. Men mycket tacksam att han kom en snabbis den här helgen i alla fall annars hade vi ju tyvärr inte kunnat träffats alls .. Så nu får jag vänta sex dagar till innan vi får träffas igen .. Just nu känns det långt men vet ju att tiden helt plötsligt går så snabbt och jag har en del att göra denna vecka så tiden kommer säkert springa iväg ..

Nu ska jag kika kläder till Kvällen :) Blir nog min nya klänning med leggins och kanske knästrumpor beroende på vilka skor jag ska ha då ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback