Inte så tidigt som det var tänkt

Jag skulle egentligen ha klivit upp bra mycket tidigare idag och läst .. Men jag sov ju så himlans skönt, så även om klockan ringde för längsedan har jag legat och tryckt på snooze i cirka en timme .. Men jag har kravlat mig upp nu i alla fall .. Vart glad när man kollade ut, SOLEN SKINER :) Det är alltid trevligt ..

Idag ska jag som sagt besikta bilen, kikade precis på vägbeskrivning dit och hittade tre olika ! Vilken ska man ta då liksom ?! Kommer väl köra vilse, får väl se hur det går :p Tyvärr kommer inte bilen gå igenom i alla fall så har inte alltför stora förhoppningar på det ..

Först och främst ska jag och Anna ner på stan en sväng .. Ska försöka hitta nån snygg topp till på Lördag .. Tyvärr har jag mindre pengar denna månad än vad jag räknade med :( men nåt nytt måste jag ju få unna mig, förhoppnningsvis gör jag något fynd :) Först blir det lunch där nere och det är stor risk att det blir wayne´s :p De har så goda toast där, hehe ..

Men allra först nu ska jag försöka läsa lite, sen ska jag göra mig i ordning så jag är klar sen .. Hörs senare om jag inte virrat bort mig totalt, man kan aldrig riktigt vara säker !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback