Kass serie ?!!

Jag förstår verkligen inte ens själv varför jag tittar !!? Skådespelarna är inte direkt bra, handligen är inte heller direkt bra, det dras ut på allting hur länge som helst ..  Jag pratar om Days of our lives ! Jag blir ju nästan bara irriteradnär jag kollar på det .. Ja menar, ni som kikat på det vet ju i alla fall, att nu i över ett halvårs tid har det varit en seriemördare som härjat runt och i månader har man som tittare vetat vilken de är och nu har hon till och med erkännt och det finns massa som tyder på att det är hon. Men tror ni att de griper henne ?! Nej självklart inte, det ska väl hålla på några månader till säkert .. Jävligt knepig serie i alla fall ! Räcker i princip med att man kollar en gång i veckan (går varje vardag) så kan man ändå hänga med liksom för det händer ju ingenting typ ! Så jag fattar inte varför jag kollar egentligen :p Tidsfördriv skulle jag tro, något att bara slö kika på och av nån konstig anledning som jag inte förstår mig på blir man nästan lite fast .. Måste sluta följa massa serier, åtminstonde de som inte ens är bra !! Inte för att ja direkt kan säga att jag följer denna serie, men måste sluta kika på detta nu :p

image82

Kommentarer
alex

haha ja det är en konstig serie, om de inte slutat fortsätta skriva avsnitt så hade det kunnat hålla på tills 2010 tydligen

2008-03-26 @ 10:35:31 | http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback