klar med ärenden i alla fall

Då var man hemma från en snabb vända på stan då ..
Nu har jag varit och hämtat mina provlinser, tänkte jag skulle prova och sätta i dem och se hur det känns alldeles strax ! Har även tvättat två tvättar och väntar nu på att de ska torka medan en liten tredje är i. Idag har jag också hunnit läsa cirka tjugo sidor med anteckningar (inte så mkt jag vet, men ska försöka hinna lite mer innan krille kommer) bäddat sägen och plockat i ordning i röran här hemma. Ganska effektiv har jag varit ändå tycker jag :p Nu har jag bara disken och lite plock på toan kvar .. Så när jag är klar med allt ska jag väl försöka läsa fram tills Krille kommer, han borde dyka upp närmare halv fem, fem kanske ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback