kyckling, klyftpotatis och tzatziki ..

Blir det till middag idag, mums mums !!
Nyss varit ut till Erikslund en sväng, skulle kika lite snabbt på skor eftersom jag hitta en kupong i tidningen om att man kunde få halva priset på ett par skor på skopunkten .. Har ju hittat ett par pumps jag bara älskar där ute men lite osäker på att jag ska köpa ett par till par höga skor som jag kanske får ont i fötterna av ? Men de är ju så snygga. Men bestämde mig för att vänta ett tag till innan jag köper dem, kupongen gäller i alla fall till den 16:e. Men hittade en t-shirt i alla fall, en lila med ett guldigt elvis tryck :) Den kände jag faktiskt att jag hade råd med också då den bara kostade 29 kronor :p Nu ska jag sätta igång med maten ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback