Lååångfredag

Påsk ? Inget direkt påskväder, det snöar liksom !! :( blää vad jag hatar snö. Och det är helt onödigt att det kommer när det ändå inte ska stanna, försvinner ju direkt . Mamma berätta idag om påsken för två år sedan, då kom våra grannar förbi här och alla satt i solen i bar överkropp, lite skillnad mot för idag. Jag antar att det inte är många som kommer sitta i bar överkropp i det här vädret ? :p og för att påsken är lite tidig i år och så, men borde det inte vara mer vårtecken just nu ? eller är det jag som har fel tidsuppfattning, hehe.

Måste strax äta nånting .. Sen ska jag åka iväg till mormor, ska hjälpa henne att tvätta hennes fönster i kylan :p Senare idag blire utgång :) Hotellet ligger nog på listan, trevligt trevligt ..

Usch nu kommer det bara mer och större snöflingor som yr runt :( inge roligt alls. Jag vill ha sol en dag som denna .. men men, hört från meterologer att det är april vädret sen som bestämmer hur varmt och skönt det kommer bli till sommaren. Är det kallt i april kommer det bli en fin sommar. Så kanske ska man hoppas att kylan håller i sig ett tag till och man får en vacker sommar istället !!?

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback