lär känna mig lite snabbt ..

- Namn: Johanna
- Smeknamn: Har nog faktiskt inget, konstigt nog :p Kom på nåt ?
- Födelseplats: Falun BB
- Ögonfärg: Gråblå
- Hårfärg: Brunt
- Längd: 172 cm
- Skostorlek: 39
- Högerhänt: Japp
- Stjärntecken: Vågen

- Skor som du bar idag: Inte gått ut ännu, men blir förmodligen mina svarta med kilklack ..
- Rädsla: att förlora någon närstående
- Målsättning: lyckad framtid

- Din första tanke när du vaknade: dags att kliva upp så man hinner äta frukost innan träning ..
- När somnade du inatt: runt ett tiden

- Pepsi eller Coca Cola: Cola helt klart, men försöker skära ner på det :p
- McDonalds, Max eller Frasse: Max förmodligen, vad är frasse ? :p
- Singel- eller dubbeldejt: singel förmodligen, aldrig direkt varit på någon dejt ..
- Adidas eller Nike: bryr mig inte ..
- Choklad eller vanilj: Choklad

- Svär du: Ja, och det passar inte mig
- Sjunger du: tyvärr, och det låter inte vacker kan jag lova ..
- Duschar du varje dag: ibland, annars varannan ..
- Röker du: nej
- Tror du att du någonsin varit kär: helt klart, KÄR nu :)
- Gillar du skolan: till och från
- Tror du på dig själv: ibland
- Blir du åksjuk: nej
- Tycker du att du är hälsosam: inte direkt, men ska försöka mig på  en bättring ..
- Gillar du åska: kan vara mysigt, men ibland kan det också vara lite smått otäckt :p
- Spelar du något instrument: nej


Har du under den senaste månaden..

- Druckit alkohol: japp
- Rökt: nej
- Gått på dejt: nej
- Shoppat: jaa
- Ätit en hel ask müsli: nej inte direkt !!
- Ätit sushi: nepp, och inget jag planerar i framtiden, är det verkligen gott ? :s
- Stått på scen: nope
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: nej
- Färgat håret: nej, men snart dags igen ..
- Stulit något: nej


Har du någonsin...

- Däckat eller varit jättefull: japp
- Blivit upptäckt under "akten": nope


I framtiden...


- Hur gammal vill du vara när du gifter dig: spelar inte så stor roll
- Namn på barn: Vet ej riktigt, men en tjej och en kille :p
- Ditt drömbröllop: traditionellt tror jag...
- Vad vill du bli när du blir gammal: hmm ?


- Antal människor du skulle ge ditt liv för: konstig fråga
- Antal CD skivor du äger: många, men lyssnar ej på dem ! Lyssnar mest på datorn ..
- Antal piercings: Blir nog inget annat än öronen ..
- Antal tatueringar: inga .. Kommer bara ångra mig :p
- Antal gånger har du varit med i tidningen: går förmodligen att räkna på en hand i alla fall ..
- Antal saker du ångrar: som om jag kan räkna upp dem


BRUKAR DU...

- Titta dig själv i spegeln: all the time
- Gnälla: en hel del ibland tyvärr
- Skrika: det händer det med
- Sova: ja såklart
- Ha ångest: ibland
- Skada dig själv med flit:
- Vilja dö: nej
- Drömma mardrömmar: ganska ofta
- Drömma sexdrömmar: ibland
- Ta droger: verkligen inte
- Försöka vara annorlunda: nej
- Gå till kyrkan: nej
- Gå i skolan: ja!
- Ljuga: nej!
- Hata folk: nej
- Lita på folk: ja


NÄR...

- Åt du senast:
inte hunnit med det än, strax dags för frukost ..
- Läste du en bok senast: va ett tag sen, mest kurslitteratur nu också .
- Var du på konsert senast: var ett tag sen nu ..
- Köpte du något senast: igår
- Svor du senast: säkert någon gång igår
- Sjöng du senast: igår i duschen
- Klagade du senast:  igår
- Är det sommar: snart hoppas jag


VEM...


- Saknar du:
Kristoffer, familjen och resten där hemma i byhålan (smedjebacken)
- Vill du döda: ingen
- Rörde dig sist: Kristoffer
- Vill du slå: ingen
- Vill du kittla: hmm Kristoffer
- Kramade du sist: Kristoffer
- Vill du prata med: många :)
- Skrek du till sist: Kristoffer
- Vill du vara som: mig själv (ingen idé att önska man vore nån annan, har det bra som mig själv :p)
- Sårade dig senast: Vet faktiskt inte ?!
- Vill du bli galet full med: haha !!
- Fick du sms från senast: Mormor
- Ringde dig senast: Mamma


HAR DU...

- För många vänner: nej
- Förföljesemani: hahahaha ja ibland faktiskt ..
- Tvångstankar: nej inte direkt
- Någon annan psysik sjukdom: nej inte vad jag vet :p
- Skadat någon: ja
- Färgat håret: X antal ggr
- Brutit några ben: nej
- Några piercings: Enbart öronen, navelpiercingen fungerade tyvärr inte ..
- Några tatueringar: nej
- Egen dator: japp
- Gjort bort dig rejält: jaa
- Bra självförtroende: till och från
- Komplex: jadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback