Lördag i Västerås

Japp igår kom Kristoffer då som sagt så blir en helg i Västerås denna gång :) Vi var ut en sväng till Ikea igår så jag köprte det där stativet och trådbackarna (se inlägg ordning och reda) så nu har jag lite bättre plats i min garderob. När man kikar in i den ena nu som typ var proppfull förut ser den väldigt tom ut, nästan som att ja inte har nå kläder. Så nu måste jag shoppa lite nytt, synd om mig :p Vi gick och käka på grekiska kolgrillsbaren nere på stan igår också, mums vad god mat de har där ! Och idag blir det en sväng ner på stan, krille ska kika efter ett par byxor, skärp o solglasögon som jag har förstått det .. Själv har jag, som jag klagat på nu i några inlägg (är lite tjatig :p) inte direkt mycket pengar att klara mig på resten av månaden. Men kanske blir de nå billigt smycke eller så bara. Rensade nämnligen ut lite gamla fula smycken igår så tyckte det vart lite tomt på den fronten. Sen har faktiskt Kristoffer lovat mig en present :) för att jag klarade körkortet, så vi får se vad det blir för spännande ....Nu ska jag väl försöka mig på att väcka sjusovaren så vi kan göra oss i ordning och komma iväg nån gång, Hörs lite senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback