Lördagskväll

Idag har jag faktiskt varit mycket effektiv. Vart har bakfyllan hållt hus ? Första gången på mycket, mycket länge som jag har mått så här pass bra dagen efter :) Det tackar jag för. Det behövdes också väldigt mycket idag eftersom jag hade så mycket städning att ta itu med. Men nu är allt klart, så skönt. Dammat, dammsugit, skurat toaletten, diskat, bädda sängen och allmänt plockat undan. Så nu ser väl stället helt okej ut. Kan ju inte se ut som värsta råttboet när man får över folk :p Mm vi ska kika film och melodifestivalen här ikväll. Trevligt, blir jag, Anna, Wivecka och kanske Isabelle och en av hennes kompisar från Sthlm. Första gången jag ska kika på melodifestivalen i år. Kollade lite grann typ om de varit paus i ett annat program eller så, men jag tycker inte direkt att just de bidrag jag sett då varit särskilt bra. Men tänkte väl att jag skulle kolla finalen i alla fall och se vad Sverige skickar iväg för ena egentligen :p

Nu ska jag vandra ner till porten och möta Anna, ska iväg och fixa lite gotte till kvällen, lite godis och coca cola skulle jag chansa på.

Kommentarer
monica

Vad tyckte du nu om finallåtarna? en väldig blandning, ingen den andre lik! men perellis låt var bra, tycker jag. den fastnar och kommer nog gå bra nere i belgrad..

2008-03-16 @ 11:21:32 | http://monni81.blogg.se
sofia

myskväll!:) kollade ni på melodifestivalen kanske?

2008-03-16 @ 11:22:08 | http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback