måndag

En ny vecka tar vid .. Varit hemma i Smedjebacken under helgen, lite party i fredags sen bara mys med Kristoffer hela helgen .. Nu skulle jag egentligen befunnit mig på föreläsning, men min mage mår inte bra ! :( Hoppas ja inte ska drabbas av vinterkräksjuka bara, usch blää och fy ! Men det är nog lugnt, hoppas jag iaf. Så idag blir det till att plugga på egen hand, sen ska jag släpa mig iväg till friskis senare om magen mår bättre. Vilket jag hoppas på. Jag och Anna har nämnligen gjort upp ett schema över vilka dagar vi ska träna - och det ska vi följa nu ! Komma igång riktigt rejält. Jag ska kika vidare lite nu på datorn innan ja slår mig till ro och läser lite ..



Det är okej att ha sina egna åsikter - men ibland bör man tänka ett steg längre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback