Massa frågor - Lär känna mig !

Namn - Johanna Malmberg
Födelsedag - 21 Oktober
Hemstad - Smedjebacken (Men just nu bosatt i Västerås för studier)
Ögonfärg - Gråblå
Hårfärg - Brunt
Längd - 172
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Att jag är en latmask
Stjärntecken - Vågen
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - Nope
Skor idag - Svarta stövletter
Svagheter - Gottegris
Rädslor - Att bli helt ensam 
Mål för året - Ha roligt och träna upp kroppen lite :p
Mest använda fras på msn - hehe
Det första du tänker på när du vaknar - Måste jag kliva upp snart?
Bästa kännetecken - Ingen aning
Mest saknade minnet - När man var yngre och allt var så mycket enklare

Favorit;
Färg - hmm svårt.
Mat - Potatisgratäng :p 
Sport - Gymmet
Djur - Katt
Glass - Isglass
Affär - ojoj, många, Gina tricot kanske
Sallad - Kebab
Skådespelare - ?
Låt - En massa
Nummer - 3
Årstid - Vår & sommar
Parfym - Naomi cambell 
Kroppsdel på motsatta könet - Ögonen

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Vet inte än
Hur vill du dö - Somna in
Vem av dina vänner är mest lik dig - Svårt att säga
Vem är mest högljudd - Till vardags, ingen särskilt, På fyllan - alla :p
Vem får dig mest att skratta - Alla på olika sätt
Vem har du känt längst - Sandra och Linn
Vem är blygast - ingen aning
När grät du mest - Ingen aning
Bästa känslan - Att vara kär
Värsta känslan - Att vara nervös/orolig
Vart vill du bo i framtiden - inget bestämt
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - ?
Hur länge tror du att du kommer leva - Till jag är minst 100 :p

Har du någonsin;
Varit kär - Jajamensan
Moonat nån - nope :p
Blivit dissad - njae
Rymt hemifrån - Typ 200 meter hemifrån :p 
Föreställt dig ditt ragg naken - haha jovars :p
Skolkat - Jo
Tänkt på självmord - nej
Sovit utomhus - Japp
Gråtit i skolan - Jo
Velat bli modell - Nje tror jag inte
Varit otrogen - Tyvärr
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - hahha jag skrattar åt allting jag gör.
Sett en död människa - jopp
Druckit alkohol - Jo alldeles för mkt :p
Använt droger - Nej
Ätit sushi - Blä nej
Varit på scen - japp
Snattat - Godis när man var liten
Retats - Ohja
Blivit nerslagen - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback