Om man skulle ta och vara lite seriös

Har funderingar på om jag ska lägga mig och läsa lite nu !!?
Hur ska denna tenta gå, det undrar jag verkligen ,, Men nu ska jag i alla fall lägga mig och läsa lite, åtminstonde i 35 minuter till att börja med. Sen tänker jag kika Criminal minds. Så intressant program, hur kan man vara så smart som Reid ? Om jag ens vore hälften så smart skulle jag inte behöva oroa mig ett dugg över denna tenta ! Jag menar, killen läser ur en tjock bok på 20 minuter !  Nog för att han inte är verklig så att säga (klart  som fan han är verklig, han är ju inte tecknad. Men han är kanske inte så till vardags?!) men finns ju människor som är som han, tänk vad skönt det skulle vara !

Okej nu har jag bara 32 minuter på mig, kom igen nu Johanna :p Sen får jag väl ta och läsa lite efter programmet också då, så jag får nånting gjort ..

Kommentarer
Malin

fan vad coolt :D doftade det nått? =)

2008-03-13 @ 20:37:27 | http://chakrat.blogg.se
Malin

tack så jättemycket =) fixade ni typ förpackningen med på dom?

2008-03-13 @ 21:35:06 | http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback