ordning och reda

Japp nu ska jag fixa lite ordning och reda bland mina saker - och då pratar jag främst om min garderob ! Hitta en massa saker på Ikea som jag ska inhandla senare när jag har pengar och som kommer bli perfekt nu när jag ska organisera mina saker :p

image52

Följande saker ska jag införskaffa mig den närmsta framtiden

Besticklåda - Läste en jättesmart ide om att de är perfekta att förvara smycken i, smart va? och kostar bara 5 kronor, värsta kapet. Så jag tänker förvara denna låda i rullvagnen på bilden ovan som jag ska ha på toaletten, rullvagnen kostar 79 kronor.

Sen ska jag köpa ett stativ med fyra tillhörande trådbackar som jag ska ha i min garderob så att jag får mer plats för alla mina kläder :) Stativet går på 59 kronor och backarna på 30 kronor/styck.

Slutligen ska jag också införskaffa mig en skohylla, vilken jag faktiskt inte ska ha i lägenheter :p Ska ha den nere i mitt förråd där alla mina vår och sommarskor samt lite övriga skor som inte fick plats i garderoben ligger i en påse och blir fula, så ska ha dem på en hylla istället ! Anledningen till att jag inte ska ha den här hyllan i lägenheten är helt enkelt för att min hall knappt är en hall, den är ruskigt liten .. Hyllan kostar endast 59 kronor också så ingen stor kostnad ..

Summa summarum går mina ordning och reda prylar på 322 kronor, Vilken tur att IKEA finns :)

Kommentarer
sabbi

svar: taaaack :)

2008-03-07 @ 15:27:45 | http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback