packning

Jag är inte förtjust i att packa !! Men nu är väl en hel del på plats i väskan i alla fall, nu ska jag bara välja vad jag ska ha på mig när jag ska ut på fredag och sen packa ner typ smycken, skor och så vidare. Annars har jag nog kläder så det räcker ?!! Har en tendens att alltid packa med för mycket, så tänkte jag skulle försöka att inte göra det denna gång ! men förmodligen kommer jag inte använda allt jag packat ner .. Men nu när jag har bil så behöver jag i alla fall inte släpa med mig sakerna så långt ..

Usch fick höra nyss att det var lite snö hemma, inte mkt men ändå snö och kallt :( Hoppas det smälter bort imorrn och att det inte blir värsta halt när jag ska köra hem !!

Nu ska jag fortsätta med packningen .. Får se vad det blir för kläder till fredagen då .. Hmm ?!!

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback