Sega söndag

Seg söndag idag :) Det var så skönt att sova ut idag, det får man faktiskt göra på Söndagar !! Skulle egentligen tränat idag vid ett tiden men sköt fram det till halv tre i stället eftersom man sov lite längre och man måste ju hinna äta lunch och så innan :p Lagt upp schema över träningen  denna vecka också som ska hållas !

Måndag - Styrka/bas pass
Tisdag - Baspass
Onsdag - Simma

Sen lite långpromenader och hemma träning när jag är hemma i Smedjebacken igen :p Nu känns det verkligen som att jag har kommit igång med träningen, känns jättebra :)

Annars idag kommer det nog förmodligen inte hända så mycket mer. Kika skräckis med Anna ikväll, Hide and Seek visas på trean, Har för mig den var bra ? Skulle väl kunna ta och plugga lite också. Men jag har ett litet dilemma över vad jag egentligen ska plugga ?!!! Eftersom det vart krångel med tentan som jag egentligen skulle skriva den 26:e så kommer jag inte få skriva den förens om minst en månad. Men har en omtenta i ett annat ämne den 4 april, så funderar på om jag ska fokusera på den nu istället och verkligen klara den .. Men anledningen till att jag tvekar är att jag inte läst så mycket i ämnet vi har nu och vi har fortfarande två föreläsningar kvar på den. Så kanske ska man läsa det tills man gått på de föreläsningarna. Hmm ja vi får se hur jag gör. Känns inte så motiverande att läsa det nu när det är så lång tid kvar tills jag ska skriva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback