sista för dagen

Japp nu får det bli det sista inlägget för dagen .. Har nog slagit rekord med att uppdatera med inlägg idag :p Men har slått besöksrekord också, riktigt roligt :) Roligt att få lite kommentarer, så kommentera på så jag får reda på vilka ni är allihop !! Jag ska bädda min säng nu då jag har tvättat sängkläder och sen ska jag göra mig i ordning och bara ligga i sängen och kika på CSI. Tänkte jag skulle försöka orka med att läsa lite också innan jag somnar, så får se hur det blir .. Vi hörs imorrn ..

10 dagar - så långt är det kvar tills jag får träffa älskling igen .. Han är saknad ! Älskar dig gubben
15 dagar - så många dagar är det kvar tills jag får pengar, hmm hur ska detta gå ?

Godnatt allesammans !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback