små fynd

image63

image64

Gjorde lite småfynd på deluxe idag :) (smyckesbutik) De hade jätte mycket fint nu så jag och Anna ska tillbaka dit den 25:e. Örhängena kostade endast 10 kronor styck :p och armbandet har jag inte betalat än (likar det jag ville ha, och ett sånt jag ville ha har de också, så blir ettt sånt den 25:e) Anledningen till att jag inte betalat detta än, är för att det vart gratis. De har nämnligen ta tre, betala för två. Så Anna tog tre smycken och detta vart gratis, men hon ska såklart få en liten slant sen !!

Kommentarer
Dilek Isabelle

HAR DE NÄTBUTIK? JA ARMBANDET VAR FETING NICE!!!! :)
KOPIA PÅ DE DÄR DU VET HAHAH AS NICE

2008-03-13 @ 18:57:51 | http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback