Snyggingen - snart tillbaka i rutan ..



Japp nu är snart snyggingen tillbaka i TV-rutan :p Jag har inte som så många andra laddat hem nåt program ! Har flera gånger varit sugen på att ladda ner program av olika serie då det blivit uppehåll, men jag har hållt mig ! På måndag börjar i alla fall Prison Break igen :) Men blir väl sista säsongen nu har jag hört. Men tycker faktiskt att det är dags för annars blir det så himla utdraget. För just nu är det ju inte lika bra som det var i början precis, man kollar ju för att se hur det går, måste ju gå bra till slut, sen kollar man ju lite på Wentworth också :p Men har tyvärr hört att slutet på serien inte är nå bra :(

Nu ska  jag inte skriva mer om TV idag :p hehe .. Nu ska jag faktiskt ta och kanske äta en smörgås innan jag börjar plugga .. Kanske skriver nå skoj senare ..

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback