Solning

Strax dags att hoppa in en sväng solariet, så skönt att få lite färg :p Sen ska vi se om mamma kanske kan noppra mina ögonbryn en liten sväng .. Senare sen ska jag iväg med mamma och handla lite mat till påsk .. Sen ska jag faktiskt försöka få lite pluggande gjort innan kristoffer kikar förbi senare framåt kvällen .. Det var min dag det :) Mycket mer än så kommer jag förmodligen inte hinna med.

Idag var det riktigt skoj, för solen sken faktiskt ett bra tag, tror till och med att den fortfarande lyser :) Så himla skönt med lite sol, man blir så mycket gladare och det är så skönt att vara ute .. Nog för att det inte har varit allt för varmt i alla fall men betydligt mycket varmare än igår i alla fall ..  Nu ska jag väl sätta igång med mitt då :p
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback