Söndag - inga planer

Söndagar är verkligen sega dagar .. Vi låg till sängs till kvart i ett !! Kvart i ett liksom, så länge brukar inte jag sova, om jag inte är bakis då vill säga. Men men precis fått i mig lite "frukost" i alla fall .. Resten av dagen vet jag faktiskt inte alls vad vi ska göra ? som sagt söndagar är så sega och tråkiga och idag ska Krille åka hem också  :( Inge roligt när han lämnar mig ... och denna gången kommer det dröja innan jag kommer hem också, rättare sagt ungefär en och en halv vecka. Kanske inte låter så mycket men det är inte ofta vi är borta från varandra mer än fem dagar så det känns skillnad, men desto mer att längta efter .. Nu ska jag gå och höra hur vi ska lägga upp dagen !!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback