sov så sött

Nu ska jag läsa lite en stund sen ska jag kika lite på TV tills jag somnar .. Så detta blir det sista inlägget för dagen. Idag har varit en ganska bra dag, lite små seg till och från. Men den har faktiskt gått riktigt snabbt med tanke på att jag egentligen inte gjort särskilt mycket. Det enda riktigt viktiga som jag åstadkommit idag är tränande och lite läsande. Annars har det blivit alldeles för mycket tid framför denna dator.

Men morgondagen kommer se annorlunda ut. Blir inget sittande framför denna eller datorn förens runt fyra ! (Om jag inte skriver ett litet inlägg på morgonen vill säga :p) I alla fall blir det stan och sen skolan imorgon ..

Tro det eller ej, (förmodligen ej) så saknar jag faktiskt Smedjebacken just nu ! Eller ja inte direkt stället Smedjebacken, mer alla människor där. Jag saknar min familj, jag saknar Kristoffer, mina kissar och alla andra trevliga människor där hemma !! Limpan ska ju hjälpa mig med min jacka nästa vecka så får jag umgås lite med henne, så får hon uppdatera mig om hur läget sett ut där hemma medan man varit borta. Förmodligen har det väl inte hänt alltför mycket ? När jag kommer hem sen, så har jag varit borta i 18 dagar, det är ju rekord :p Så länge har jag verkligen aldrig varit hemifrån .. Och man saknar det mer än vad man tror att man ska göra .. Men dagarna nu framöver kommer förmodligen gå snabbt, har en hel del inplanerat, planer ända fram till måndagen :p

Godnatt ! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback