supersugen

Jag har riktigt seriösa funderingar på att skicka in en beställning just nu, men jag ska vänta tills jag och Anna varit nere på stan imorrn. Jag pratar om Smycken - de kan man verkligen inte få nog av, det och skor (och väskor, kläder och annat kolijox som livar upp livet :p). Men tänkte jag skulle kika utbudet på stan om jag kan hitta ett sådant armband jag vill ha, eller åtminstonde ett liknande (se tidigare inlägg) och lite annat smått och gott. Och om ni har hängt med någolunda vet ni om att jag inte har nå pengar för tillfället, så blir bara till att kika nu och sen vandra ner Tisdagen den 25:e i så fall och hoppas de finns kvar :p

Nu börjar Grey´s snart, och dömma av reklamen verkar det bli riktigt spännande ! Missa inte

Kommentarer
Linda

Mmm... Man kan inte få nog ;)

2008-03-12 @ 21:10:49 | http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback