Tatueringar ?

Vad tycker jag om tatueringar egentligen ?
Jag tycker de är riktigt fina (eller ja det beror ju helt på vad man gör såklart). Visst skulle  jag själv kunna tänka mig att ha en tatuering, men problemet med mig att jag alltid har så svårt att bestämma mig, när det gälller det mesta faktiskt :p Så förmodligen skulle jag ångra mig .. För några år sen kände jag mig riktigt sugen på att skaffa en faktiskt, men jag är så glad att jag inte gjorde det. Jag var kanske 15 år gammal och ville ha en tribal i svanken, nej tack inte nu. Inte för att det inte är fint. Men det är väldigt vanligt och jag tror inte det skulle passa mig, och skulle förmodligen ångra mig om jag inte gjorde något personligt. Nu när jag fått några års betänketid på vad man skulle kunna göra då, nej jag vågar helt enkelt inte. Det är där skon klämmer, jag är en riktig fegis när det gäller saker och ting som kan göra ont ! Även om alla som tatuerat sig säger att det inte gjorde så ont som de trodde att det skulle göra, så är det ändå en liten röst inne i mitt huvud som säger att - det kommer göra riktigt ont på just dig !! Förhoppningsvis har den lilla rösten fel och kanske kommer jag någon gång i framtiden våga mig till en tatuerare. Sen kommer ju frågan vad man skulle tatuera in då ? hmm, om jag nu nån gång ska göra det, så ska jag tänka på det riktigt länge .. Det är ju egentligen aldrig försent. Min mormor skaffade faktiskt sin första för bara några år sedan :)

Så varför snackar jag då om tatueringar ?
Jo min bror var nämnligen iväg och gjorde en till idag (han har redan en sen tidigare, som han skaffa för bara nån månad sen) som vart riktigt snygg. Och om han klarar det borde väl jag ? Inte så att han är en fegis eller så :p eller vad vet jag.  Tyckte i alla fall den vart riktigt fin, ni kan se den här  Det är då som sagt hans andra gång och han ska gå en till i juni tror jag det var, hoppas bara att han inte blir alltför beroende, efter det får det vara nog tycker jag :p

Vi får väl se då om jag nån gång i framtiden lägger ut en bild här när jag varit och gaddat mig, vad tror ni ? Jag är tveksam ;)


Kommentarer
K

jag älskar tatueringar .
Har en på magen (:

2008-03-13 @ 17:21:40 | http://kristinilini.blogg.se
Ceder

Skaffade min tredje i fredags och många fler finns i tanken. Det är beroendeframkallande. Men det finns inget som att ångra sig. Gör det!

2008-03-13 @ 17:26:22 | http://sarahc.blogg.se
Malin

haha jo vi med =) vad hade ni för nått? =)

2008-03-13 @ 17:57:15 | http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback