Trött, inte trött !!?

Mycket bra TV kväll :p Den nya serien som ska sändas i sex delar var riktigt bra också, så något jag kan rekommendera ! Vad ska jag göra nu då ? Jag vet faktiskt inte, känner mig lite små trött, men känner mig trött på det viset att jag bara är seg och inte kommer kunna somna, kommer typ bli pigg när jag lägger mig ner igen .. Så blir ltie slötittande på TV fram tills jag känner mig mer trött, eller kanske jag ska ta och läsa lite i mina makroekonomiska papper ?! :p ööh nej inte nu, men de gör mig i alla fall riktigt trött, så nåt jag kan rekommendera för er som har svårt att somna ..

Så det var lite rekommendationer från mig, nu ska jag slö kika lite på Seinfeld ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback