vad händer?

inte mycket alls, saker o ting är så knepigt ..
Jag ska snart ta mig i kragen och faktiskt börja städa ! Snart i alla fall .. Känner inte någon som helst lust för att ta itu med gårdagens disk, dammsuga, damma och skura toaletten :( Nån som har lust att komma hit och göra skitgörat istället för mig ? Riktigt skönt när det är gjort i alla fall och man får ha det fint och städat nån dag eller så (innan jag har stökat till det igen, jag är omöjlig när det gäller att plocka undan efter mig, fattar inte att jag aldrig lär mig ! Förstår vad mamma klagat på i alla år nu när jag bor själv.) Kristoffer kommer idag :) Det är något att glädjas över och då måste jag ju ha någolunda ordning här. Vi ska i alla fall spendera en helg här hos mig i Västerås. Blir en massa mys bara :) Firar två år också så nåt litet extra blir det nog för det också, förmodligen en fin middag på nån god resturang, skulle inte säga nej till Tusen och en natt, mums vilken god mat de har där ! Annars ska vi inte göra så jätte mycket, jag har ju som sagt inte direkt mycket pengar nu när jag måste spara till mina dyra skitlinser !! Men vill ju så gärna ha så det får lov att gå ändå, men kommer tyvärr inte ha mycket pengar till sommaren :( Med det kommer säkert att lösa sig, hoppas jag i alla fall ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback