Vart är våren ?

Vart är vårsolen, och borde det inte dyka upp en och en annan tussilago vid det här laget ? De är ju ändå snart april. Nu har det varit regn och rusk hur länge som helst, vissa morgonar blir man så glad när man kollar ut och solen lyser, men några timmar senare är de helt grått och regn ! åhh blää vad trött jag är på det nu .. Kollade man ut rikitgt noga idag kom det till och med några snöflingor !!!? Även om det var väldigt lite. Inge mera snö nu, snälla ! Då blir jag fan deprimerad. Jag behöver sol och värme ...

Nog talat om vädret, idag är det måndag och en ny vecka har tagit vid. Snart ska jag göra mig i ordning och äta för att sen vandra iväg på en föreläsning som just nu känns helt onödig för mig att gå på. Har ju som sagt inte den här tentan förens om en månad och hans föreläsningar känns ju så onödiga i vilket fall som helst. Men ska väl försöka släpa mig dit idag i alla fall för han skulle gå igenom vad som är viktigt och kommer komma med och sen måste jag betala för den där festen också. Men föreläsningen imorrn vet jag inte riktigt hur jag gör med ?!! Kanske ligger hemma och börjar plugga på mikron istället (mikroekonomisk teori och politik, inte mikrovågsugn :p man vet ju aldrig, kan ju misstolkas :p) Ska väl stoppa i mig nåt matigt nu och bestämma dagens kläder. Hej så länge ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback