Back in town

Då var man tillbaka i Västerås än en gång, min lägenhet ser ut som ett bombnedslag :p hehe kanske inte så överdrivet, men stressad när ja åkte och inte hade packat klart så ligger saker lite överallt, men men, får bli städning imorrn för idag orkar jag bara inte ...

Tur i alla fall att jag kom på att jag var tvungen att göra matlåda tills imorrn .. Hade inget som gick snabbt hemma (typ allt är ju fruset) så vandrade iväg till ica, världens beslutsångest, kunde verkligen inte bestämma mig för vad jag skulle ha ! Så jag yra omkring där inne i kanske en halvtimme :p Vart i alla fall lite grönsaker, frukost saker och sen en sås, så blir det kött, potatis och svampsås imorrn, efter mycket om och men :p

Så ska väl snart börja med det men vart så himla slö och försöker få köttet att tina lite först .. Så kanske kika runt lite på nätet innan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback