blää för huvudvärk

Usch, skulle egentligen vara i skolan nu och hjälpa till med PM-arbetet, men vaknade i morse av av min mage kändes lika knepig som igår och huvudet dunkade :( Magen börjar ge sig men huvudet dunkar på i maklig takt, usch blä och fy, ska äta massa vitaminer och så idag för jag har inte tid att bli sjuk !

Idag är det förövrigt tisdag och jag har/hade inga  särskilda planer för resten av dagen, hoppas bara huvudvärken ger sig så jag kan plugga på kanske ute i det fina vädret, dags för ännu en ipren ?!! Blir väl en tv kväll med Anna sen i alla fall :) Nu ska jag höra lite med min grupp hur det går med arbetet så får de skicka över det till mig sen så jag kan läsa igenom det och känna mig lite delaktig idag i alla fall ..

Kommentarer
Anna*

Det e klart att vi ska vår TV-kväll, me lite gott till =)

Krya på dig gumman, från hela gruppen

Kram

2008-05-27 @ 10:28:40 | http://annastjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback