Dagen bara försvinner

Snart har en hel dag gått, igen .. Den bara försvinner .. Jag och Anna har bara slöat idag :p Kikat film, tv och snackat lite skit bara .. Hyrde nya med Irene Huss, nattronden .. Den var riktigt bra faktiskt :) Tänkte jag skulle roa mig med att lägga upp lite bilder på snygga kläder och bilderna från igår men det funkade inte .. Får lägga ut det lite senare ..

Har hittat massa shorts jag vill ha som jag tänkte visa :p Har kommit fram till att jag faktiskt har väldigt lite att ha på mig till sommaren ! Och det är inte bara nånting jag säger utan det är sanningen .. Har väl toppar och så, men jätte dåligt med shorts och kjolar så det måste jag skaffa mig ! Och eftersom jag inte kommer vara den tätaste den närmsta tiden får det bli lite budget alternativ .. Hittade i alla fall tre fina modeller till bra pris från H&M :) men men , nog snackat om det nu .. Ska gå och göra mig i ordning snart, börjar känna mig lite seg .. Sen blir det att slö i sängen med antingen datorn eller tvn på :p Men måste försöka somna i tid idag, föreläsning på morgonen imorrn och jag tänkte försöka kliva upp en timme tidigare än planerat och ta en promenad ! Vi får se om jag lyckas, min säng är så underbar på morgonen .. Imorrn kommer även min Kristoffer :) Saknar min plupp !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback