Dags att snart vandra iväg igen då

cirka tre till fyra timmar med PM-arbete fram till lunchen och mer därefter, bra start på dagen ?! Men när man väl kommer igång går de riktigt bra men blir mycket annat snack också dock :p Men men, man orkar inte sitta rå allvarlig och skriva hela tiden måste ha lite små pauser, huvudsaken att vi tar oss framåt !

Så jag ska vilken minut som helst vandra iväg, dagens matlåda blir något så simpelt som mos och köttbullar (fantasin och orken räckte inte långt igår :p) men tar även med en yoghurt att äta nu på morgonen. Får verkligen inte i mig nån frukost nu, min mage är av någon anledning i uppror !! Sen blir det fika bröd i eftermiddag som Anna varit så snäll att baka ihop, fick ett smakprov igår, riktigt mums var det - chockladrutor :)

Blir som sagt några timmar i bil idag också, på gott och på ont. Jag hoppas i alla fall på sällskap ! Sen är det inte mycket kvar av dagen så får se hur jag ska spendera de sista timmarna ... Nu måste ja i alla fall klä på mig och vandra iväg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback