En runda på stan

Dagen idag började med att vi vandrade ner och kikade på studenternas utklädnadsshow, riktigt skoj :) Alla hade verkligen gått in för det så var riktigt kul att kolla på, önskar vi hade haft nåt sånt där .. Sen efter det vart det en repa på stan, hittade ett par jeans i alla fall, andra paret jag prova passade - händer inte mig särskilt ofta :p Sen köpte jag bara ett armband och nylonstrumor. Ska ner en sväng på fredag igen och in på bolaget och då ska jag försöka hitta ett fint linne elller en fin klänning till nästa helg, orkade inte leta nå mer idag :p

Har lite beslutsångest nu om jag ska gå ut ikväll :p ?!! Wivecka frågade Anna tidigare och nu har jag Isabelle som tjatar lite smått, hmm man blir allt lite sugen. Men blir ju isf en lugn kväll, för måste vara pigg och alert imorrn så jag orkar plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback