En varm promenad

Gud vad det var varmt och skönt ute :) Var ut på en promenix lite tidigare, men lilla smarta jag som tänkte ta en snabb promenad med träningskläder och allt sätter på mig svarta kläder, ganska varmt om man säger så ! Svettigt värre vart det i alla fall, riktig sommar värme ute nu - me like ! Strax in i duschen så jag är klar sen när Kristoffer kommer, han vart lite sen från jobbet annars skulle han redan ha varit här .. Ska lämna in filmen sen och köpa nånting och laga till middag .. Sen blir de en myskväll :)

Imorrn blir det nog en vända ner på stan .. Inte råd att handa något tyvärr men trevligt med något att göra, blir mycket tid ute i solen imorrn .. Sen till kvällen ska vi gå på bio då jag har gratis biljetter, perfekt ! Får se om vi kan komma överens om vilken film vi vill se då, tre valmöjligheter än så länge, får se vilken det blir !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback