Fick äntligen ett litet ryck

Färdig med tvätten och plockat undan det mesta, så nu har jag bara lite disk och bäddning kvar ! Vilket inte tar alltför lång tid, sen ser det hyffsat ut här .. Blir till att dammsuga och damma imorrn eller på onsdag för det orkar jag inte direkt ta itu med nu !

Inget bra alls på tv idag heller, men kanske lika bra för känner att jag skulle kunna somna tidigt ikväll .. Kanske ska ta itu med det sista nu innan jag blir alltför trött sen göra mig i ordning och bära med mig datorn till sängen en sväng :p Och blir jag inte trötter sen kan jag alltid ta till organtisations boken, den är ett väldigt bra sömnpiller ! Bra tips för er som har svårt att somna om kvällarna/nätterna :p

Men tänker i alla fall inte stänga ner datorn och sova innan min plupp kommer in på msn, var håller han hus ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback